Pages

Thanks my follower (^_^)


Friday, March 20, 2015

#SELAMAT KEMBALI#

Salam Sabtu...

Hari ni terpanggil untuk menulis kembali blog yang sudah lama ditinggalkan.
Bila masuk tadi, rupanya banyak komen yang saya tak terbalas tahun lepas. Minta maaf banyak2 kepada pembaca blog saya.
Bagi yang bertanya pasal Job Dirumah tu, saya dah balas melalui emel anda. Hanya komen 2015 je yang saya balas. Minta maaf kepada yang sy tak balas. Bukan saja mengabaikan ye... Kekakngan masa melanda!

Pasal Job Dirumah tu ramai yang tanya boleh dipercayai ke idok. Setakat ni alhamdulillah, income masih berjalan walaupun sedikit, sebab kurang aktif sudah. Saya cuma jadi ejen JDR sahaja. Boleh la wat makan. Dah hampir dua tahun rupanya saya join Job Dirumah.

Terima Kasih kerana Menjaga kepercayaan saya warga kerja JDR ter (^___^)

No comments:

tabung untuk belajar ---->