Pages

Thanks my follower (^_^)


Tuesday, March 24, 2015

::Pemanis Stevia Pengganti Gula::

Salam Mahabbah kepada pembaca....

Hari ni nak berkongsi sikit berkenaan Pemanis Stevia. Sape tak kenal daun stevia? Daun dia macam daun pudina gitu. 

PEMANIS STEVIA

Haaaa...kan...Nak promote actually. Benda baik haruslah dikongsi. Saya pengguna stevia ni beberapa bulan yang lepas. Sebab utama menggunakannya adalah saya tertarik dengan manfaatnya yang boleh mengawal peredaran darah. Sebelum ni saya mempunyai masalah senggugut dan masalah darah istihadah. Dah bermacam pil dan ubat dah telan, tarak guna jugak la.
Tapi sejak amalkan pemanis ni, saya takde masalah senggugut dan darah istihadah pun dah takde. Alhamdulillah sangat2.....
Sebab itu la saya perkenalkan kepada pembaca pasal pemanis stevia ni. Memang bagus untuk kesihatan. Yang penting gantikan gula dengan pemanis ni samada dalam masakan atau minuman. Kalau pi kedai pun, order air tanpa gula tau, then titik stevia kita.
Sedap wooo~
SEdap yang sihat, bukan sedap yang memudaratkan (^_^)Y

Berminat nak tau lebih lanjut, kita boleh story mory kat whatsapp/sms je, 011-29318274

Moh kita sihat sambil meniaga!


No comments:

tabung untuk belajar ---->