Pages

Thanks my follower (^_^)

Monday, August 30, 2010

aZaM 31 oGos

malam ni ada sambutan ambang merdeka di DECTAR, UKM. asma tak pegi pun sebab hari ni dapat banyak penyakit. hahahaaa...dah la kaki terseliuh tyme nak turun tangga.. pastu tulang pelviks ku terhantuk kat bucu pintu teksi....huhu...sakit yang teramat sangat. skang dah nampak kebengkakan itu. ini lah dikatakan 'sudah jatuh ditimpa tangga pula'.
nasib baik esok cuti merdeka. merdeka! merdeka! merdeka! disebabkan kesakitan ini asma terpaksa kurungkan diri dalam bilik. urmmmm.....azam untuk esok...asma mau jadi budak baik, pelajar yang rajin, anak solehah...ba..bla...bla...takkan azam ni untuk esk je? insyaAllah azam ni akan berkekalan untuk hari seterusnya ^_^
selamat menyambut hari kemerdekaan untuk semua!!!
dan selamat beramal dalam mendapatkan keberkatan 10 hari terakhir ramadhan ini..!!!



No comments:

tabung untuk belajar ---->