Pages

Thanks my follower (^_^)

Thursday, July 15, 2010

AZAM BARU.....SEM BARU

dah dapat laptop kuuu!!!!
setelah sebulan berada di wad sakit jiwa...alhamdulillah
laptop ni tak lupa ingatan
thanks to izzat temankan gi wad smalam

minggu ni merupakan minggu pertama dlm thn 2
I'm 2nd year student!!!
azam tahun ni ape ye??? urmmmm...
tahun ni asma tak nak terbang dah mcm 1st year
asma perlu berlari...berlari dgn pantas
dan ingin mendaki gunung....gunung yang lebih tinggi dari gunung sinai yang pernah asma naik

ni kat puncak gunung sinai

tahun ni jugak la asma perlu amalkan sifat jimat cermat sebab yuran thn ni mahal laaaa...
huhu...kena beli yang penting je
buku plak semua nak yang ori....tak nak cetak rompak dahhh
belilah yang original
subjek thn ni bnyak dlm bi
dah la eden lemah bi

KUATKAN SEMANGAT & BERPEGANG TEGUH DGN AZAM BARU


No comments:

tabung untuk belajar ---->