Pages

Thanks my follower (^_^)

Tuesday, July 27, 2010

::resah...gelisah::

dalam mase 2 bulan berat badan asma turun 4kg...
urmmm...macam mane nak naikkan balik berat badan ni???
sejak 2 menjak ni badan asma rasa lemah je....
selalu rase letih...mungkin kurang tenaga
selera makan pun berkurang....makan skit pun dah kenyang
pernah jgk asma paksa diri habiskan nasi...tapi badan ini tak boleh terima
rase nak termuntah....
takut jugak...dah lame asma tak buat pemeriksaan doktor
asma boring dgn keputusan doktor....asyik2 suruh asma makan tetap pd waktunya
huh! macam mne nak tetapkan waktu makan? sedangkan kelas pun tak tentu....
dan pernah sekali ma bawak asma jumpa bomoh....i don't believe about it!
tapi asma tetap ambil langkah b'jaga2.....dia kata bahagian p'anakan asma ada problem, tp tak kritikal pun.
doktor pun tak bleh kesan psal ni....kadang2 terfikir jugak....kalau bomoh tu betul cam ne?
fenin...fenin...fenin....
nak buat pemeriksaan doktor pun dah malas rasenya....boring dah makan ubat.
ubat yang hari tu pun asma tak makan2 lagi.....hehe

No comments:

tabung untuk belajar ---->