Pages

Thanks my follower (^_^)


Wednesday, April 25, 2012

::Triffles Pertama Saya::

Assalamualaikum w.b.t

setelah sekian lama saya tidak menggunakan tangan saya untuk membuat something yang special like cake or biscuit, akhirnya...minggu lepas saya telah menggunakan tangan yang sempurna ini untuk membuat puding triffles sempena hari jadi anak saudara saya. ini pertama kali saya buat puding ni. ambik resepi dalam buku 
1 Hari 1 Satu Masakan.

Puding Triffles

yang ni kononnya nak wat topping bentuk rama2...tapi cubaanku GAGAL!

nak lagi sedap, gabungkan dengan whipping cream...idea dari staff opis saya (^_~)

secara keseluruhannya, famili saya berpuas hati dengan puding saya ni. cuma puding kastardnya agak manis sikit. PERCUBAAN YANG BERJAYA! BRAVO!

kakak saya pun ada buat something jugak pada hari kejadian ni. untuk pertama kali nya dia meringankan tulangnya untuk buat chicken chop.

Chicken Chop

percubaan dia pun berjaya. sos kamu sedap, sis! BRAVO! BRAVO!

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK AL-HAFIY
SEMOGA HAFIY MENJADI ANAK YANG SOLEH DAN CEMERLANG

Hafiy and his cake

SELAMAT HARI LAHIR JUGA UNTU ANAK SEDARAKU, NURIN NAZIFA
SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEHAH DAN CEMERLANG

Nazifa and her cake


No comments:

tabung untuk belajar ---->