Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, May 19, 2010

#sahur sambil berblogging....


hari ni masuk kali ke-2 aku puasa dalam bershortsem ni
aku ambik inisiatif ni sebab tyme xde kelas...kalau duk sorang2 aku tak makan siang...malam baru la makanan tu dtg melayang...
waktu shortsem ni cafe burhan x bukak...so kami terpaksa cari makanan di cafe jiran sebelah...al-maklum laa....aku & the geng malas skit nak cari makan klu xde kuliah...so mkn je la ape yg ade...aku terpaksa tahan perut dgn biskut kering je...aku perlu banyak berpantang dalam mkn2 ni...tu laaa...padan muka aku sbelum ni x jaga waktu makan & waktu tidor...aku xleh makan megi, air bergas, asam, keropok yg berperisa & bnda2 yg penuh prisa & bermsg...yg megi & air bergas tu mmg aku x biasa mkn, tp keropok tu yg x tahan...kadang2 aku termakan jugak...skit je...hahaha



berbalik kpd shortsem
minggu ni dah masuk mggu ke-3 aku bershortsem.....tiggal 4 minggu je lagi nak habis.....terasa amat menyeksakan...semua kne cpat....shortsem ni aku ambik subjek perniagaan menurut perspektif islam & business law....klu masuk kuliah law, aku terasa diri ini seorang peguam...kononnya laa...tp 'tension' btul blaja law ni...kne hafal smua kes, akta & seksyen yg ada.....urmmmm...tp aku perlu setkan dlm minda bahawa law adalah senang....I LOVE LAW




GOOD LUCK TO ALL MY FRIENDS!!!
SEMOGA KITA DPT HABISKAN SHORTSEM NI DGN SEMPURNA & CEMERLANG!!!
JANGAN ABAIKAN MASA YANG ADA!!!

No comments:

tabung untuk belajar ---->