Pages

Thanks my follower (^_^)

Wednesday, March 7, 2012

::Kerja *cerita (3)*::

Assalamualaikum w.b.t

Bersua kembali kita di sini....ok, this is tird time I want to share my activity at my workplace.
aktiviti kali ni bergambar....I like it!

sebahagian daripada pelajar praktikal

minggu lepas ada perasmian Persidangan Dewan....so, kami ambil lah kesempatan bergambar-gambar lepas perasmian selesai (^_^)

kiri...kanan...kiri

ini kira pertama kali lah kot asmaq dapat tengok secara langsung Tengku Mahkota.....terasa macam duk dalam istana lak sebab my boss pakai baju ala2 diraja (tak tau nama baju seragam tu).

tapi sebelum asmaq tengok ni, asmaq diberi tugas....so, dengan kelajuan yang semaksimumnya asmaq siapkan kerja. gara2 nak tengok perasmian ni.

inilah kejeku yang perlu disiapkan....nampak macam banyak...huhuuu

itulah hari yang gila2 sikit....keluar bergambar gambar je sampai tinggal opis berjam-jam...hua hua hua....

noty noty punya askar

so far....asmaq semakin terasa bertuah duk praktikal kat sini....orang muda kata "untung laa"...
macam2 benda dapat kita kutip...kutip ye...jangan tengok je (^_^)Y

kepada pelajar praktikal kat sini, yang dah tamat tu....selamat meneruskan perjuangan anda! tak sempat nak berkenalan lebih2...hohooo

tabung untuk belajar ---->